Det sker i Tampere

Igår var jag ute på stan en sväng, hämtade väggord från sinoopperi, var via posten och Lidl och sen vidare till gymmet. Under den tiden såg jag tre polisbilar. De e nog hålligång i denhär staden minsann.


Polis, ambulans och brandbil utanför scandic.

Polis och ambulans utanför Rosso.

I övrigt gör staden sitt bästa för att få till lite julstämning, vilket ju inte är det lättaste med tanke på vädret. Har öppnat de första luckorna i julkalendern idag. Har nu tänt mitt julpynt, tänt lite levande ljus. Jag försöker också göra mitt bästa för att få igång lite julstämning.

Var igår på BodyBalance till Fressi, idag har jag lite sjukt i armarna. Fressi var dock inte så imponerande. Men ska fösöka me Elixir nästa gång, kanske de e bättre.

Tog hur som haver kort på Tammerfors julpynt...
Hämeenkatu
Hämeensilta

Ser nu på I am a legend, sjukt hemsk film. Bra också dock. Rekommenderas varmt åt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0