Hem-hem

Efter skolan igår (smet ut lite tidigare än jag skulle ha fått egentligen men vaddå, nån gång måste ju jga också få skolka som alla andra) For hem och packade, lyckades missa bussen med typ 2 sekunder och hamnade att vänta hela 10 minuter på nästa! Han hem-hem och svänga för att åka direkt till internatet och umgås med emmi. Sen kom även Jessica och Jojan och Dimi och Hjortin dit. De va kul.

Idag ska jag massera hela dagen sådär som omväxling... Ska dock tjäna lite pengar idag och DET blir en kul omväxling. Ska till skolan och massera lärare, sen ska jag pysa iväg till stan för att massera åsas en kompis. (Kanske jag även hinner och shoppa också) Sen ska jag vara chaffis åt emmi, dimi och tobbe. Tobbe har jag heller inte sett på år och dar. Så vi ska nog ha helt skojj ikväll^^ Hoppas dom inte blir riktigt odrägliga bara.

Men nu morgonmål och sen iväg och slava;D

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ring när du e klar i masserad.. om klockan är efter 15.45 (jag slutar då...) så kanske vi hinner synas?

2009-12-04 @ 07:40:55
URL: http://asagranqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0