Jag dör nu tror jag, eller i alla fall magen

Idag har varit riktigt stressig. Jag har inte hunnit annat än städa undan från en massage innan nästa ska börja, sen är jag alldeles för snäll för mitt eget bästa eftersom jag lovade att jag är en par timma extra i skolan och masserar eftersom grymt många var sjuka idag (Eller "sjuka" kanske och skolkade och läste på tent). Har varit så himla bråttom att allt jag fått i mig idag är ett mjölkglas, ett vattenglas och två manderiner. Eftersom jag försov mig i morse. OCH NU ÄR KLOCKAN SNART 5!!! De e ju sjukt. Men dessvärre sant. Nu ska jag dock slev in så de står härliga till så snart maten är klar, för jag dör snart av hunger.

Sen är det att bege sig iväg till ishallen och massera lite till ådär som omväxling!! Kul. Men snart jullov:D:D 2 DAGAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0