Måndag

Morgonen började bra. Skulle haft en timme massage redan kl 08.00 men den personen kom aldrig så jag fick gå ner och lägga mig på en soffa och sova litegrann^^ skönt
Nu fick jag se att jag ska få massera Riina Kuuselo, lite nervös är jag nog. Hon är ändå The Big Star å jag e en liten Meikäläinen. Blir spännande, tänk om hon sen tar nån medalj i nåt VM, EM,eller NM då kan jag säga att jag hjälpt henne till det :D:D



Hade inte alls behövt vara nervös inför massagen. Hon var ju hur trevlig som helst och vi var helt överrens om att natt-ol int är speciellt roligt ;D Tyvärr är det den distans jag behärskar bäst... Hon tyckte att jag borde börja komma med på TPs träningar, men jag vet nu inte riktit...

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart du ska med på deras träningar!!!!

2009-12-14 @ 18:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0