Onsdag

Var och shoppade lite igår. Egentligen skulle jag bara till posten med ett par brev, men jag gick igenom ett par butiker. Tjaa eller hela östra delen av Hämeenkatu och Koskikeskus. Hittade ett par underbart vackra skor för enbart 25€. Var klädd i en klänning och svarta strumpbyxor och svarta stövlar.

På bussen på vägen till Cittari var det en gubbe som var väldigt upprörd över min klädsel. Jag var otroligt road av det och retades helt diskret med honom^^ Han satt och såg på mig hela tiden, slängde sånadär irritarade blickar som om jag vore en hora eller nåt. Tyckte det var underhållande och gav honom utmanande blickar och han var så upprörd när han skulle av bussen att han knappt kunde gå och vände sig om hela tiden och såg på mig. Hahaha, vardagsunderhållning på hög nivå. Sådär blir det då man är ensam för mycket. Roligt hade jag i alla fall.

Torsdag ida då, skola, susann kommer hit. Inte mycket mer planerat. Sov 11 timmar inatt. Var nog skönt med tanke på att jag inte sovit på en par - tre veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0