Shoppaholics

Susann är här, äntligen. Hon kom igår kväll, hon fick massage. Sen for vi ti Cittari å handla, sen åt vi mannagröt, valde ut en film att se av de långt över 100 jag har och så kokade vi glögg och hade julstämmning. Idag ska vi shoppa hela dagen^^ Eventuellt om vi orkar ska vi ut på korg ikväll. Kanske vi bara sitter inne och kollar film. Vem vet. Vitsi va skönt alltså...att inte ha några som helst planer utan man bara gör som faller en in. Det var så längesen att jag är lite stressad trots att vi inte har bråttom nånstans.

Här är fortfarande vitt ute och jag har fortfarande inflammerade händer :S Men de e sånt man får ta. De e ju snart jul. :D Nu ska ja hoppa i duschen, fixa mej och så bär det iväg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://kenthae.blogg.se/2009/december/borjar-min-nya-blogg-med-en-tavling.html#comment



vore himla trevligt om du ville vara med och tävla om en helt ny mobil. Bara någon enestaka med och tävlar

2009-12-11 @ 10:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0