Shopping

Susann och jag har shoppat idag. Eller jag har shoppat och susann har släpats med nånstnas i kölvattnet;D

Sabsa kramar om sina kära nya ägodelar <3


Kul har vi haft och tjaa, har inte gjort så mycket annat än gått och pratat och spanat. Är för övrigt fortfarande hög på burana och händerna är lika ömma och sjuka som förr. När vi skulle hem från shoppingen fick vi höra att en buss har börjat brinna på motorvägen och trafiken löper långsamt. Jeii, kul alltså, jag som älskar att vänta. Sen när vi äntligen kom hem från ideapark har vi lagat mat och så har jag modellerat lite för susann.

Imorgon blir väl en dag i filmskådningens tecken och kanske lite mer shopping. Men då ska jag begränsa mig till de två julklappar jag tänkte köpa idag ;D

Nu bilder: (kommentera gärna vad ni tycker om det)


Mönstrade strumpbyxor, grå lång bomullströja,, brum/begie stickad...grej. Vita skor med klack.

Mönstrade strumbyxor, lång bomullströja(grå), grå stickad kofta.

Blev gnaska dålig kvalitet på denna bild menmen. Samma strumpbyxor och samma bomullströja, men en blå/grå bomullsväst från gina tricot.

Samma strumpbyxor, en svart lång top/tunika från gina, sen en lös tröja med svarta och guld paljetter och ett paljettbälte i midjan också båda plaggen från Gina Tricot

Samma strumbyxor och skor, en klänning från Spiritstore, sidenmaterial, halterneck, vit upptill och svart nertill och en slits därbak.

Gråa mönstrade stumpbyxor från Gina Tricot, den samma gråa bomullströjan från Selected, en svart lös stickad kofta från Gina Tricot.

Samma som föregående förutom det svarta paljettbältet från Gina Tricot i midjan

Som sagt...KOMMENTERA!!!

Shoppade idag totalt 10 klädesplagg^^ en plånbok(vilka pengar jag skall stoppa i den så e ju en anna sak;D), en porrkortlek, en bok, och burana(ifall jag skulle få för mig att kika på bankkontot)

Kommentarer
Postat av: eva-lina

voi voi, va du ha shoppa ;) men iofs måst man ju no köp julklappan åt se sjölv å

men jättefina plagg no :)

2009-12-12 @ 10:35:15
Postat av: Linda

Janå, e sir fint ut alltihop!! Kanske man får lån me se nå plagg ti sverige?? ;) Ska trän varje dag fram ti mellandagan så ja kommer i dem.. Så akta akta!! ;)

2009-12-12 @ 18:36:22
Postat av: sabsa

Jo ja e riktit nöjd :D Men ja ha gått upp så myki i vikt så du behöver int bant för å koma i mina kläder:P

2009-12-12 @ 20:24:55
URL: http://sabsa.blogg.se/
Postat av: mmmaa

oj va du ha shoppa myki! jagå vill :)) allting såg fint ut jo!

2009-12-12 @ 21:52:37
URL: http://emmmaema.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0