Sista skoldagen

Hade sista skoldagen nu då. Fick till att börja med en timmes sovmorgon. Sen slutade vi tidigare och delade upp oss i par och masserade varann 45 minuter. Heelt okej, man kan inte klaga. Sen fick vi dessvärre våra betyg och det var inte helt lysande, men å andra sidan inte helt dåligt. En tvåa, riktigt usligt men å andra sidan hade jag två femmor vilka uppvägde tvåan. Resten var treor och fyror. Dom sa att i borjan gjorde jag inte så bra ifrån mig men det blir bättre och bättre...det låter ju bra. Det borde ju börja visa sig att jag faktiskt förstår frågorna i proven nu:) Jippiie


Har nu klarat av 1/3 av skolgången min och läst 65 studiepoäng. Är inte det typ vad man borde läsa på ett år? Vitsi nästa år kommer att bli lätt om man jämför med detta^^ Dessutom klarade jag tydligen en tent jag trodde jag var underkänd i MED MARGINAL en 3a fick jag i det. Tautioppi - där vi lär oss om alla möjliga sjukdomar och huruvida man kan massera eller ej och vilka sorts behandlingar man får göra och sånt, typ diabetes, hjärt-och-kärlsjukdomar, för högt blodtryck, hudsjukdomar och så vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0