Den första snön :D

Tänk att den första snön alltid gör en lika glad:D Ganska konstigt med tanke på hur mycket man klagar på att snön är kall och våt innan vintern är över :P Men så är det väl med människan aldrig nöjd.

Var i alla fall som ett barn på julafton på morgonlänken i morse (i alla fall sedan jag vaknat till liv).

min gata

random park nära mitt hus

Gångbanan nära Cittari

Ett försök att ta foto på Tfors men det misslyckades lite:P

Här är alltså räven. ^^ Det är ju typiskt att jag, första gången jag ser en livs levande räv och faktiskt till och med råkar ha kameran med, blir så till mig att jag inte kan knäppa en ordentlig bild. Hm!



Bilderna är av dålig kvalitet och mörka och objekten är inte så fantasifulla. Men vad begär ni av mig kl 07.30 på morgonen mitt under en länk? ;D Det är i alla fall något att titta på så att ni inte behöver fantisera allt vad jag försöker beskriva enligt bästa förmåga.

Nu är det lunchdags så småningom och sen är det till att packa väskan och bege sig iväg hem-hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0