Julkalender

Var på pysselhumör en dag. Fixade till en julkalender.



Varsågod Kican! Finns att upphämtas i S. Vassor. Fast din moder sa att di sku ner nästa helg och att di sku kunna ta den då! Hoppas de fö den börjar ju trots allt 28 november ^^




Igår hann jag vara hemma ca ½ timme innan jag gav mig iväg ut igen. Denna gång bar det av till Åsas lya för att dricka glögg och kolla idol och allmänt umgås. Mycket trevligt!:)

Sen Bestämde vi oss också för att vi skulle på långlänk. Så när jag for hem kändes det ju förstås en smula onödigt eftersom jag 7h senare skulle köra samma väg men åt andra hållet igen. Min tur att åka till vasa. Dessutom ska vi till simhallen (tror jag iaf att vi bestämde:P) Hur som haver, det blir kul. Eller kul är väl kanske inte rätt ord när man ska springa i två timmar men tjaa. Kul att få träffa åsa lite i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0