Lägertävling och sånt

Har nu varit obloggad i två dagar. Har helt enkelt inte haft tid. Ganska konstigt med tanke på att man är på träningsläger och  borde ha all tid i världen. Menmen, så kan de gå. I alla fall tränade jag 3 h igår och masserade lika många, hade isbehandling på en rygg och lite ditt och datt.

Idag har vi haft lägertävling och det gick väl helt okej, jag var ju "bara" 3 minuter efter på 4,6km. Hmm.. men jag avslutade min skidsäsong idag, tilläggas bör ju att den startade också ;D Singstar har vi ju hunnit med en hel del och skvallerklubbar dylikt. Så nu börjar man snart vara mätt på skvaller. Nej förresten vem försöker jag lura. Blir man någonsin det??

Jag är inte så bra på att sjunga har jag ju konstaterat men det är bara att köra med fin koreografi istället så då uppskattas man nästan i alla fall...

Har i flera dagar också varit på länk med Jenny, vi har dragit lite stegringslopp, mångsteg och sen rörlighet och töjningar. Mycket välbehövligt kan ju tilläggas!!

Bilder:

Hotellgården och vår utsikt från balkongen!



Jenny och jag på länk. Hmm? Flyger hon månne?
Levibacken i bakgrunden.



Sabsa helnöjd efter att ha fått en spritflaska som tack för massagen ^^ (eller glögg var det)



Singstar på G. Falsk ton eller varför grinar Sabsa så illa?? ;D Nej, både Belinda och Sofie sjunger så bra att man riktigt skäms att vara i samma rum när man själv öppnar käften!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0