Länken ja

Glömde ju att skriva att det blev 2 timmar och 20 minuter löpning. Och cirka 20 km. Helt okej. Kunde vaara lite längre men jag sprang ju som sagt och läste samtidigt:P Vad mer då. Jo det är ju inte varje gång man är ute och springer som man springer rakt igenom en filminspelning. Ooops ^^ så kan de gå:P

Undrar vad det var för film...

Sen en annan grej förutom att jag är en bokslukare och att jag råkar ut för filminspelningar mitt i skogen så visste jag bara var jag var de första 30 minuterna och de sista 5. Ganska lyckat att komma hem trots allt;D

(Men ska sanningen fram så hade jag nog inte sprungit mer än 2 timmar jämt om jag vetat var jag var :P Lat..mm.- jag veet)

ps. lovar jag ska ta med mig kameran nån gång ännu för det finns otroligt mycket fint att fota här ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0