Lördag

Det hade snöat otroligt mycket natten till lördag. Så jag bestämde mig för att skida på förmiddagen. Skidade 40 min och det var inte lika härligt som jag föreställt mig. Det gick tungt, jag fick kramp, balansen var dålig och tekniken ännu sämre. Så jag sprang ½ timme efter det så jag skulle få en ordentlig träning. Sen åkte jag med Pärra och Rasmus till stan och sprang dagens andra pass Natt-sprint-ol ganska häftigt:D synd att det inte var mitt i en stad eller park för det skulle ha kännts ännu häftigare. Nu var det mest skog och det kändes som vanlig natt orientering.

Efter träningen var det bastu och mat. Sen diskussion över framtiden och musikfrågesport. Sen när vi avklarat allt tråkigt åkte vi till Robin och sjöng singstar och drack cognac. (är nog inget stort fan av cognac men sådär för sällskaps skull drack jag lite) Sen körde jag hem. Smart? Njää, speciellt inte nu eftersom de har så mycket poliskontoller överallt. Men å andra sidan med föret som rådde var det bra med en liten styrketår så att man ens skulle våga sig ut på vägen.

Inget annat än samlingskväll med ol gänget måste göra om igen och helst med fler närvarande och en lite längre stund! Men snartsnart om vi får vår bastukväll til stånd. Kan knappt vänta:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0