Sabsa <3 värme

Jag vill ha sommar och det NU! Jag är grymt trött på det kalla, våta, slaskiga väder som i folkmun kallas vinter. Vinter är nyfallen pudersnö och solsken. Vinter är skidåkning på skaren. Vinter är minusgrader och snö. Vinter är INTE regn, blåst och PLUSGRADER. I alla fall inte enligt mig. Men å andra sidan skull jag inte ha något emot sommar året runt. Eller egentligen är det ju bara mellantingen mellan vinter och sommar som jag inte tycker om. Hösten gillar jag nog, solskensdagarna med löv i alla de färger. Kylslagna morgnar som sen tidar upp til den dag på +15 grader. Eller en solskenstur på skidor på våren är inte heller dumt. Men det är avskyvärt att behöva gå omgring med våta skor och våta byxben. Eller att det regnar och håret blir vått och man får lov att gå omkring hela dagen med en dålig hårdag.

Nej tacka vet jag sommarn. Jag ska flytta till Thailand tror jag:P



Tummen upp för sommarn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0