Söndag

Var dn i huset som steg upp först. Nej vänta...vad? Skrev jag just det där? JO!DET ÄR SANT!! Jag steg upp före pappsen. Tro't eller ej. Åt morgonmål, klädde på mig och länkade iväg till skolan, tränade styrka och länkade tillbaka. Gick i bastun, skönt och tredje dagen i rad. Måste vara nåt slags rekord! Sen kokade jag mat. Lövbiff med rostade grönsaker och svampsås. Gottgott. Och så gjorde jag en efterrätt också den hade ett fancyt namn men det minns jag inte. Hur som helst tror jag att pappa uppskattade det.

Sen åkte vi till fammo å faffa och drack kaffe och lekte med kusinbarnen:) De är otroligt söta:) På kvällen åkte jag till internatet och umgicks med emmi lite. Sen natten och på måndagsmorgonen steg jag upp kl 05.00 och åkte iväg mot Tfors.

Kommentarer
Postat av: Linda

Va? Åt du lövbiff????

2009-11-13 @ 15:03:34
Postat av: sabsa

Japp tänka sig.. Shit happends:P Ja fråga pappa va han vila ha. Jag sa att jag sku laga precis va han önska å så vila han ha de så då va de bara att äta med god min :) De va ju ändå farsdag.

2009-11-13 @ 15:36:51
URL: http://sabsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0