Söndagkväll

Har nu kommit hem från Hesa. Har varit på riktigt dåligt humör ända sedan jag tvingades lämna huvudstaden. Har irriterat mig på allt och alla! Blev så arg i tåget när det aldrig är sändning att jag slängde telefonen i väggen så att den gick i bitar. Satt dock i en egen kopp så ingen såg och är nu rädd för "den våldsamma typen på tåget". Men jag satt bakom ett gammalt par, tanten talade högt, släpigt och hade knapt tid att andas emellan. Förutom när hon hostade en hemsk och skrovlig hosta, lät som om hon rökt i ca 50 år. Nej ingen bra kväll, inte. Dock har hela helgen varit helt kul och precis vad jag behövde. Få träffa Kican och Eva, bara ligga och slöa och det tyngsta man gör på dagen är att shoppa 1½timme och gå till butiken för att handla mat. Det måste vi göra igen! Definitivt.

Det var nära ögat att Kican och jag blivit så inspirerade av Eva och Benjamin att vi hoppat på en båt till Estland på söndagen. Jag avstyrde det hela innan vi verkligen bestämt oss för det med att jag borde vara hemma någorlunda i tid eftersom jag ska tidigt till skolan. Dessutom skulle det aldrig sluta väl om vi två skulle åkt till Estland. Tänk er bara vad mycket sprit vi skulle ha handlat hem!! (Ja och så hade vi ju inga pass i Hesa heller)

Nu en episod av någon tv-serie och sen natten. Hoppas morgondagen känns bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0