ur och i som vanligt

Han bara via butiken, hem, laga mat, äta och sen iväg igen. Denna gång (igen) till ishallen. Ingen stor överraskning där inte. Denna gång var det A-junnurna som skulle ha massage. Å andra sidan var det jag som valde det själv, skrev på listan igår. Det är väl inte mer än rätt att jag far till hallen nån gång också med tanke på att jag kommer att vara borta rätt mycket. Dessutom har jag inget emot det (A)

På väg hem vek jag in till Prisma och handlade en farsdagspresent åt pappa. Ett par långkalsonger precis som han ville ha. Inga stora överraskningar här heller.

Imorgon hem-hem:D Jeii, fast det börjar nog svida i plånboken snart att åka så mycket tåg av och an. Menmen så länge jag slipper hem-hem är det värt det!!!

Nu natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0