Vardagsfunderingar

Här händer det då aldrig nånting. I måndags då jag kom hit så åkte jag hem med väskorna, sen tänkte jag betälla en klipptid. Fick tid 15 min senare så då slog jag till och klippte mig. Sen var jag till intersport och letade skidhandskar, kom ut med en buff. Tänkte också köpa en halti-jacka för 50€ mn jag borde sluta med mitt impulsköpande så jag höll mig.

Sen skola. Kom därifrån kl 8

Tidag drog jag backdrag, besökte citymarket och intersport där. Kom hem med sockor och singstar. Uschadåde med mig. Jag borde kunna hålla mig. Sen skola.

Här är kallt. Kallare än i vörå. Det är minusgrader dygnet runt nu. Håret har börjat få vinterform (=elektriskt och platt) men jag köpte ett medel som förhoppningsvis ska hjälpa mot det. Dyrt var det i alla fall.

Nu skola!


Och jag SKA försöka fota Tammerfors med dess juldekorationer. Fr det är riktigt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0