ännu en vecka..

...har snart förflutit. Bara morgonadagen kvar så kan man åka hem-hem:) nu när jag börjat kan jag inte få nog av att åka hem, det är bara så skönt att flänga runt med det som vanligt höga tempot och träffa alla nära och kära OCH ATT PRATA SVENSKA!!! Men kanske jag har lärt mig något, kan man ju hoppas annars vore det inte värt mödan.

Denna vecka har jag inte gjort något speciellt, varit i skolan haft praktik, masserat ca 4 timmar varje dag och idag hade vi teori och jag fick hand och armmassage. Skönt och välbehövligt för armarna är verkligen spända efter alla tunga timmar massage.

Förutom skolan har jag städat ur skrubben som jag tänkt på väldigt länge. Den var otroligt smutsig dä jag flyttade in och jag orkade inte städa den då så det har bara lämnat till senare. Och nu tyckte jag det var dags för senare. Så nu är det faktiskt så att jag har kläder i min klädskrubb. Helt fantastiskt!!

Imorgon blir det säkert träning först och skola sen och sen hemfärd då E kommer och plockar upp mig. Hade tänkt göra en sallad att ha som färdkost:) gottgott.

Fick flera kort i tisdags, det är alltid lika trevligt med överraskande brev och kort^^ även om alla brev inte är lika roliga att få....

Nej nu blir det nog Gossip Girl och sen natten! Skulle åter behöva få ordning på mina sovvanor. Inte så lätt när man ligger och tänker nätterna igenom.

(ps. Gossip Girl är nog inte så bra, det är bara det att när jag börjat se en serie kan jag inte sluta innan jag sett den klart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0