Armarna dör nog nu...

Det här med massage är tugnt och mina armar tål knappt mer nu. Ikväll var jag till ishallen igen och fick HELA 6 kunder....pust... när dethär året är slut ser jag nog ut som Karl-Alfred själv:D

Natt-FM har jag ju hunnit vara på sen jag skrev här senast. De va sköjj. Sällan har jag haft så kul i skogen. Ville knappt komma därifrån. 6e blev jag, inte så pjåkigt med 35 deltagare eller hur många vi nu var. Att sova hos Puputtis va också kul. Dom hämta från tågstation, bjöd på mat, sen hade vi 4 tjejsnack, massage oc lite annat en par timmar innan det bar iväg till TC och dags för start.
Det spöregnade och var blåsigt och kallt. Oj va kul med årets första höststorm precis då man ska vara ute och springa halva natten:/ men det var inte så farligt som jag tänkt mig. I alla fall inte förrän efteråt. Ojoj vad det tog länge innan jag tinade upp. Men vi gick i bastun då vi kommit tillbaka till Puputtis och det gjorde susen. Sen kvällsmat och sängen. På morgonen åt vi frukost och smakade på älgsteken som var underbart god och jag hade gärna stannat till lunchen också;)

Måndagen kom och gick utan destomera händelser. Hämtade kille från tåget på söndag kväll och förde honom till tåget på måndag. Var i skolan. Drog backdrag och var till ishallen.

Snart ska jag väl orka lägga upp lite bilder också. Kanske...

Kommentarer
Postat av: diana ♥

Ja, det måste vara tungt jobb för armarna!! Skulle mina armar behöva, haha =P

2009-10-07 @ 15:59:48
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0