hem-hemma

kom med tåget 17-tiden igår. Hem å kasta väskorna innanför dörren och sen iväg igen. Denna gång till internatet för att umgås me emmi. Vi åt lasagne som vi snyltat från skolan, for till boden och handla. Vi såg att de börjat med julförsäljning så vi köpte förstås glögg, russin och mandel och njöt av det medan vi såg film. Glass pressade vi också ner.

Jag masserade henne typ en timme. Haha aldrig har det varit så kul att se någon gråta^^ Vi såg Änglar och demoner och jag kom fram till att det var en mycket bra film, trots överdriven mängd specialeffekter. men själva helheten var bra. Mitt i filmen kom Dimi å hans farsa in till internatet. Det var ett kärt återseende eftersom jag inte sett Dimi på år och dar (nästan i alla fall).

Vi kom oss i säng en sisådär mitt i natten någon gång och så var det tidig väckning för att skjutsa emmi till tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0