hem

hem hem till mitt hus
där en katt och en flicka kan bo

så som kican så vackert brukar sjunga det. Jag ska äntligen hem-hem efter månader av resor. Eller första gången hem en hel helg sen augusti så det är verkligen efterlängtat. Tur att man inte är en såndär morsgris som behöver åka hem flera gånger per vecka och inte alls klarar av att vara borta från sin familj.

Dock har jag ett projekt att ta itu med snarast jag kommer hem (och nej emmi, det är inte massage av dina ben jag talar om;)). Jag har nämligen en känsla av att rummet lämnades som ett kataastrofområde senast jag var på en snabbvisit så det är väl bara att börja röja.

Har också stora problem med att få skjuts från tågstationen. Man kunde ju gå men eftersom det är 20km så skulle det vara en smua obekväm promenad med väskor och dylikt.
Hoppas skjutsen löser sig för jag har ingen lust att lämna i Tammerfors en extra dag bara för att pappsen flytt iväg till Piispala så fort jag ska komma hem. (Och det samma gäller alla internatselever med körkort) Jag har verkligen sett farm emot den här helgen så hem ska jag, MED VÅLD. Om jag så ska behöva ta en taxi.


det har löst sig:D:D
jeii jag kommer mig hem-hem imorgon!!!!!!
HURRAA

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Sabsa, här kommer en såång :D Du va int online på msn ;D http://www.youtube.com/watch?v=H4USyCd4csA

2009-10-21 @ 21:42:58
URL: http://asagranqvist.blogg.se/
Postat av: Linda

Då vet du hur de känns för mig; varje gång jag kommer hem sticker ni iväg.. ;)

2009-10-21 @ 22:15:01
Postat av: sabsa

åsa--> tänk att du sku ha hitta en sång åt mej enda gången på dagen ja int va online på msn;D ja har nå åt dej jag å:)



linda--> nå då du planerar alltjämt så dåliga datum ti koma hem på:P

2009-10-22 @ 08:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0