tåget

har kommit från skolan. Det gick nästan smärtfritt idag och 3 timmar och 15 min hann jag massera:) Sen fick jag dessutom mitt massagebord och alla tillbehör så nu ska man väl kunna börja plåga sin omgiving lite mer än man tidigare har;D
Sitter på tåget och surfar nu och väntar på att vara framme i Seinäjoki så att man får byta tåg och då är jag nästan framme:D

Har ändå en välkomskommitte på hela två personer trots att alla idrottare och pappsen är i piispala:) Resten av kvällen ska jag säkert tillbringa på internatet masserandes, tror de e för att hon har massage i sikte som Emmi e så glad att ja ska komma hem;D

Nåjaa nu ska jag resten av resan fokusera på Gossip Girl. Är på 6e episoden nu. Väntar redan på att 7e ska laddas ner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0