va ju å hämta mitt pAket...

från posten ikväll. Jag skulle enbart hämta det där paketet. Men ack nej. Självklart kan hon utan någon som helts självbehärskning hålla sig från att gå in i koskikeskus och x antal butiker längs hämeenkatu påväg till posten. NEJ! Hon handlade massor. Som vanligt. Ett par örhängen, tre halsband, en sjal och ett par skor. Nedanom finns ett smakprov av vad hon tänkte ha på sig på 25 manna båten. Vad tycks?

Ha hämta inspiration från One Tree Hill (hör och häpna;)) Och hon hoppas nu att hon ska känna sig någårlunda bkväm i detta. Ha ju trots många försök ännu inte hittat den ultimata klädstilen för mig utan jag kör med margots allt och bland och mixar hejvilt allt möjligt som jag känner för att ha på mig just vid det tillfället. Ibland med lyckat resultat (men nog för ofta inte så lyckat)!



Fick dock mitt paket till sist och nu har jag äntligen snuttekudden tillbaka i min säng^^ så tack och gotnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0