Absolut lägerliv



Mellan träningarna nördas det flitigt på datorn (men jag är nog inte enda som suktar efter ett besök på datorn allt för ofta Eva och Ida är nog väldigt frivilliga de också...)



Diskussion efter träning är viktigt.



Ja och så måste man ju leka turist också...



...vilket jag personligen tycker att vi lyckas med. Turister ända ut i fingerspetsarna!









Klädtorkning är också ett kapitel för sig på orienteringsläger....




För att inte tala om frisyrer



Ordningsregler i Danmark är konstiga, inte för att jag heller tycker nå värst mycket om hundar men detta är nog att ta i;D :



Dessutom har vi detta läger också provat på akupunktur, Ida var det modiga offret



En del djur har vi också sett, bland annat hjortat, fåglar, kaniner, maskar och grodor. paddan var enda som fastnat på bild



Nu beger de andra sig ut på egen träning, det svider lite att jag vrickade foten på förra träningen. Eller egentligen svider det otroligt mycket och jag är bitter och inåtvänd... så nu tröstar jag mig med lakritssnören och att nörda på datorn.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hejhej,går allt bra där borta? (förutom fotvrickningen :o )

2010-04-05 @ 09:13:57
URL: http://asagranqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0