Älska uteliv...not

Maten vi kokade blev bra, lite väl stark kanske men i övrigt bra. Vi begav oss ut en 10 tiden och till krogen Senssi, där var det fullt med folk och dessutom fick vi testa lite av allt; en brandutrymning för att någon tänt en tobak inomhus, ett flertal slagsmål(och nej det var inte vi som startade dom) var vi också med om. Inte var kvällen händelselös inte!

Klockan fem tiden igår kväll kände jag att jag började få sjuk hals. Klockan elva kunde jag inte svälja längre. Inatt har jag legat vaken mestadels och bara försökt svälja och bry mig skit i muskel- och ledvärken och öron- och bihålevärken. Det är ju inte det lättaste för varje gång jag har försökt svälja kommer tårarna. Nu är jag hög på burana och skulle bara vilja ha min älskade Gubben här att krama om. Får väl lov att ringa en vän och klaga lite och försöka tycka synd om mej.

Kan bara säga en sak: bye bye FinnSpring och hello tredje antibiotikakuren på fyra månader. Sa ju att jag är Femmans nya sjukling nu när alla andra tycks ha blivit fria från sina krämpor!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Stackaren.. skickar lite sympatitankar från Ljusne. :) Drick myki varmt, vatten med honung och ät lite glass som svalkar.

2010-04-18 @ 13:14:22
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/
Postat av: Puttemans

Jag har länge haft planer på att införa ett nytt vandringspris till avslutningen: Årets rullstol! Jag har bara inte hittat ett bra pris ännu, pokaler är ju så tråkiga. Om det införs i år är du högaktuell som pristagare :D

Postat av: sabsa

låter bra, låt också som enda priset jag kommer att vinna i år ;D

2010-04-19 @ 17:30:43
URL: http://sabsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0