Förberedelser

Vaknade helt obarmhärtigt tidigt i morse, ut på en halvtimmeslänk. Den första sen jag fick angina. Sen morgonmål, packa lite, ut på stan och föra E till tåget. Det var försenat som vanligt. Man börjar nästan räkna med att man komma en kvrt försent till tågstationen och ändå hinna med tåget vid det här laget. Det är alltid förseningar och jag kan inte förstå hur de har lagt ihop ett sånt schema att det omöjligt kan hålla? Nå, medan vi väntade passade jag på att fixa klackarna på mina skor så att jag inte har sönder dom. 
Sen när jag skickat iväg killen så gick jag via Stockas alko och handlade lite godsaker till Vappenfirandet. Hem igen, packa det sista och så iväg till skolan.
Här ska jag sitta i 5 timmar till utan att göra ett skit. Nåja, jag har slagit ihop mig med två andra så gör vi den där korta hemuppgiften med 82 frågor tillsammans. Jag har gjort typ 30 så mitt jobb är i princip klart:) Jeii, fast jag hjälper dom andra nu då jag ändå inte har något att göra dessa timmar. Jag borde dock klura ut ett sätt att få smita ifrån lite tidigare så att jag hinner med 20.07 tåget till Helsingfors. Jag kan ta ett senre tåg, förstås, men då kommer jag till Kicans så sent.
Imorgon är det länk, baka kladdkaka, lunch på arcada och till sist 12h festande :D Sen åker vi hem och stiger upp för att åka på picnic:D Ganska nice program:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter kul! Gör H:fors osäkert, och hälsa Kican från mig! :)

2010-04-29 @ 22:11:09
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0