Matlagning

Nu har en av de som påverkar min matlagning mest startat en blogg och vackert så inlett med ett recept. Systeryster Linda har denna gång kockat ihop enchilladas. Nu ska Tiia och jag snart få avnjuta detta delikata recept. Ska meddela sen hur det smakade.

Senare ikväll ska vi ut på partaj. Jag ska nu efter 7½ månad här i Tammerfors inviga nattlivet me Tiia :D:D Jeii!!


Enchilladasen var goda men jag kryddade en aning för friskt så lite mindre krydda nästa gång så blir de supergoda :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas det smakar bra och kul att du ska ge dig ut och testa på partylivet i Tammerfors!! =) ha så kul!!

2010-04-17 @ 20:01:20
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0