Och eftersom Åsa har tråkigt på jobbet

När man är på jobbet ska man ju jobba och inte sitta och prata med mig på msn eller läsa alla möjliga bloggar. Eller hur Åsa? Fast å andra sidan vet jag att du nog jobbar hårt men att arbetet helt enkelt tar slut ibland. Det skulle på ett sätt vara ett ganska skönt arbete, men nog så tråkigt i längden. Det vet jag eftersom jag var på blomsterhandeln en sommar.

Så eftersom Åsa nu har så tråkigt ska jag uppdatera lite fast jag egentligen inte har tid;D Åker hem-hem idag, slår sällskap med Kican på tåget som åker 17.30 från Hesa så det betyder ju att vi är hemma rätt sent. Egentligen åker jag ju inte ända hem-hem jag åker bara till svassor och där ska vi förhoppningsvis träffa jessica å jojan. Sen ska jag sova över där, för på allvar varför skulle jag åka hem till ett tomt hus när jag har chansen att sova i ett fullt, tja eller i alla fall halvfullt? På fredagen hoppas jag på skjuts hem och då ska jag åter ta mig riktigt ordentligt i kragen med slutarbetet och försöka få det klart. Kanske jag i något skede hinner besöka Åsa också, det skulle väl vara på fredag kväll eftersom pappsen nog tar bilen till FinnSpring, som jag dessvärre inte kan delta i denna gång, och blir borta hele helgen.

Det var ju meningen att jag skulle lifta upp med bussen med idrottsgymnasister som kommer från solvalla på fredagen och samtidigt massera lite men nu blev det inte så.

Och nu kan jag inte dra ut på texten längre. Jag gjorde mitt bästa att få ett ämne man inte egentligen behöver så många meningar att skriva om att bli till en riktigt lång text. Får jag säga det själv lyckades jag ganska bra ;D

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack :D

2010-04-22 @ 12:52:31
URL: http://asagranqvist.blogg.se/
Postat av: sabsa

De va så lite så :D

2010-04-22 @ 14:43:07
URL: http://sabsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0