Vardagens tristess

Igår fick jag då färstingvaccin, resten av dagen tillbrinades framför datorn. I det närmaste i alla fall. Jag finslipade mitt slutarbete. Eller det första av tre.
Idag var det väckning i arla morgonstund för att ta 06.46 tåget frå Tervajoki. Jag lyckades med bedriften att åka gratis nu igen. Jag vet inte vad jag gör. Jag missar alltid konduktören på något vis. Har jag musiken i öronen och läser en bok vet jag helt enkelt inte om denna värld. Nåja, jag sparade väl in en 16€ så inte kan man ju klaga:P

Nu sitter jag i skolan och känner på att vara boss en stund. Tar betalt och bokar in nya tider och berättar åt folk vad som behöv göras sådär i städväg. Dessutom har jag snart klart en hemuppgift på en sisådär 82 frågor. Eller jag har kanske gjort halva...men kvällen är lång! Det är torsdagen också!

Nu hoppas jag helt desperat på en massa blogginlägg så att jag har något att göra hela kvällen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0