Umeå

Nu har jag flyttat. Alla väskor ligger ännu ouppackade, saker jag dragit ur dom ligger på golvet. Allt är ett enda kaos. Var på länk istället för att packa upp just. Drog lite fartlek och sånt. Jag tyckte det var lite tråkigt att springa fram och tillbaka på samma raka gångväg så jag sprang över kinesiska bron och vidare längs en väg där. Till sist hade jag inte koll på riktningen och inte heller på hur långt jag sprungit. Var väldigt vilse i ett skede men sen råkade jag få syn på en hög stolpe som jag vet att systeryster har orienterat sig efter då hon bodde i ålidhem så sprang jag mot den och då kom jag upp bredvid E4an igen som jag startat vid och så hitta jag hem igen. Tur att det inte blev mer än en kvart längre än jag tänkt mig med tanke på att jag ska tävla imorgon:)

Nu ska jag duscha och sen iväg till stan och skaffa bibbakort och en vit t-shirt

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Vilken tur att jag hade tjatat om värmeverkets torn då!! ;)

Lycka till på tävlingen idag. Ringde nyss men fick inget svar så antar att du är på tävling. Tänkte höra om du behövde nåt från Ikea. Ses snart!!

2010-08-29 @ 12:57:20
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0