Frånd det ena till det andra

Känns som om jag inte är i still mer än 5 sekunder på varje ställe. Jag lever i en väska. Måndag- Onsdag kväll i Kronoby, sen hemma onsdag kväll till fredag och nu fredag till söndag i Säkylä och sen söndag till torsdag i Tammerfors. Sen kanske hem? Fast vem vet, kanske det vore enklare att lämna i tammerfors. Billigare vore det helt klart.

Nå tiden i Kronoby var mycket trevlig. Måndag på kronans måndagsträning. Måste erkänna att jag nog var helt klart nervös inför min Kronan debut:P Men de gick nog bra förutom att jag var så grymt sjuk i röven från zumban. På fm var jag också och sprang en timme me eva:)
Kul med lite catching-up. Alltför längesen vi träffats förstås.

Tisdag då. väckning kl 7.15 för sång åt Stefan. Morgonmål medan han öppnade paket, lyxigt värre med färdigbredda smörgåsar. Kallt som 17 men vi hade bestämt med eva att vi skulle skida. Så vi for å skida. Jag orkade typ 30 min sen tog jag alldeles slut. Jag trodde aldrig skulle orka tillbaka, men tack och lov kunde jag sluta vid evas och ringa killen som kom och skjutsade mig:D Det tackar vi för!!
På kvällen var det dags för släktkalas. Helt kul nog. Men myset framför en film på kvällen var nog bättre;D

På onsdagen var det landskapsstafett som gällde. Jag har ju lovat jag ska med på minst en skidtävling i år. Men så blev det inhiberat för att det var för kallt. vilken besvikelse alltså. Resten av dagen gjorde vi nu inget speciellt. På kvällen bar det av hem-hem. Skjutsade emma till internatet och sen och titta klart arn-2.

Nu orkar jag inte uppdatera mer. Men eftersom jag snart är  tillbaka i Tfors så då har jag väl mer tid till att uppdatera vad som händer och sker och dylikt.

Nu är det säkylä läger som gäller bilder och rapport från lägret på kommande så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0