längtar till sommarn

har fått nog av detta kalla mörka vinterväder nu. jag vill ha sommar! så man slipper frysa, klä på sig en massa paltor, och framför allt man får lite färg i skinnet igen!!

eva, ida, jag, julia (och åsa bakom kameran) skålar för åsas kommande födelsedag och njuter av värmeböljan påväg hem från norge

de senaste dagarna orkade jag icke uppdatera igår men på fredagen låg jag som en död fisk på olika ställen runtom i huset, orkade inte lyfta ett finger. på lördagen tog jag med daniel och linda till tfors för att titta på lägenheten och shoppa lite. hmm, daniel köpte en plånbok och linda ett postkort...så mycket för den shoppingen:P nåja de fick i alla fall uppleva finland på ett lite annat sätt, ett där de inte klarade sig med svenska.

igår var jag också lite halvslö hela dagen, men kom mig iväg till skidspåret sent om sider skidade en knapp timme och sen hem och slänga i sig mat och ut åpå igen, denna gång på zumba. de var grymt häftigt och jag rekommenderar det varmt. Å andra sidan ade vi en über positiv instruktör som gjorde att man kände sig bra.

idag bär det av till kronoby på "träningsläger" med eva, fast jag ska bo hos eric. vill ju hinna träffa honom lite emellanåt också.

nu är det nog dags att ta sig upp ur sängen även om de flest musklerna i kroppen protesterar mot dessa rörelser. hur kan man bli så sjuk av lite dans???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0