Tisdag

Sen igår har här bara varit i och ur. Har knappt hunnit sova, eller jag har hunnit men skulle inte alls ha tid. Just nu är det så mycket jag måste, vill och ska. Igår var jag i skolan 7h sen hem och slänga i sig lite mellanmål, ut på dörr iväg till gymmet och skaffa gymkort för nu ska nog något börjas göra åt denna träningstorka. Sen till ishallen för att sitta där och uggla istället för att massera som det är meningen vi ska göra för ingen vill ha massage. Sen hem igen, skriva lite skolarbete och natten.

Idag skola 7h varav 1h teori och dryga 4h massage, en ganska effektiv dag med få pauser. Hem, skriva skolarbete, snart ut på dörr för att börja på med gymmet, sen ishallen och hoppas på fler arbetstimmar. Sen kanske hemma typ halv 10 om jag är optimist och skriva lite mer skolarbete. När hinna laga mat, städa, tvätta, läsa på tent?? Ja sömnen får nog börja bli lidande igen. Vad är det egentligen för skillnad hur många timmar jag sover när jag ändå är lika trött oberoende?

Nej nu har jag inte tid att sitta här längre. Måste få något gjort och det nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0