Vilken jäkla chock

När E nu åkt iväg och lämnat mig åt mitt öde tände jag några(läs: ca. 15 ljus) för att få det lite mysigt och förhoppningsvis nånting som alstrar lite värme så det inte skulle vara så himla kallt i lägenheten. Jag hade i godan ro soffat ner mig i sängen framför ett greys anatomy avsnitt och så börjar brandvarnaren tjuta, den fångade mig helt off guard och jag blev ställd, som paralyserad. Den hann tjuta säkert en halv minut innan jag kom mig för att hoppa upp och slita ur batteriet som E just satt dit. Han sa han skulle känna sig tryggare om jag hade en brandvarnare, men han tänkte nog inte på mitt stackars hara-hjärta:P

Nu är det nog till att vara utan brandvarnare, eller så tänder jag inte så många ljus nästa gång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0