Det där med "bara" en öl..

Igår påväg hem från Tfors talade jag, olaglig som jag är, med många människor i telefon. Bara av den enkla anledningen att det är otroligt tråkigt att köra själv och efter en par timmar smakar det trä på riktigt. Första timmen kan ju till och med vara njutbar(i alla fall om vägen är tom på folk).

Talade med Kican och hon övertalade mig att åka till Vasa på en öl med henne and the Gang. Det slutade NÄSTAN(jag hade självdisciplin denna gång) med supfest i bastun och övernattning i Vasa. Men kul hade vi och jag gör det gärna igen nån gång då jag inte har så stressigt:)

Idag har jag ägnat snart 1½h åt att plocka ur bilen och städa undan skaer jag flyttat från Tammerfors förmodligen för gott. Det är tungt att springa av och an och plocka, speciellt då man helst av allt bara skulle lägga sig ned i solen med en god bok. Just nu håller jag på med Hästarnas dal, Flickan som lekte med elden och Vinterblod. Kanske kommer recensioner av dem då jag är klar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller också på med flickan som lekte med elden!! Men har bara kommit ett kapitel ännu.. hinner inte läsa när jag jobbar! Men nu ska jag snart vara ledig två dagar så då kanske jag ska börja på boken.

Btw är det bara att komma på gatufesten! Biljetter kan du ju köpa in i det sista... Men kan inte fixa nån rabatt längre. Vi ska gå alla tre dagar trots att jag jobbar tors-fre.

2010-07-04 @ 09:21:35
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0