Mot Kronoby

Nu har jag just varit på länk. Ska bege mig iväg mot Kronoby så fort tvättmaskinen stannat så jag får mina träninsshorts med mig. Blir väl eventuellt någon liten länk där. Nu hoppas jag att E har med sig självmordsmaskinerna från Estland så jag får börja träna med dom. Jag talar ju förstås om rullskidor och det är bra att ha kontakter ibland så att man kan få låna ett par nu och då:)


Norgeläger förra året. Rena helvetet att åka 5km nerför på smått darriga ben och så visste vi inte hur backen slutade, om det kom ne korsning direkt eller om vi skulle hinna stanna.

Det är nog smartare att åka rullskidor ensam så får man ha full koncentration på vad man ska göra. Senaste gång jag ställde mig på ett par såg det ut så här efteråt:




Nu stannade tvättmaskinen och jag beger mig norrut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0