Nu är det officiellt

Jag är massör. Vi var på diskussion idag och fick respons på vårt arbete(vi skrev ett kort tvåsidors arbete om vårt projekt för dessa två veckor) och så gick vi igenom responsen våra kunder skrivit. Kaikki oli kunnossa ja jag var godkänd:D Jippijeii! Nu är det dock inte så motiverande att massera den sista dagen då man vet att man redan kommit igenom. Men det är bara att bita ihop, jag är 1h 45min massage från sommarlov och 5 tråkiga, långa timmar på skolan.

Nu ska jag packa vidare så jag får med mig alla saker hem. Möblerna lämnar jag här i fall om jag åker till Helsingfors nästa månad, svaret torde komma imorgon. Jännitän aika pahasti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0