Projekt Survivors

För en liten stund sen åkte Emmi hem. För en liten stund sen hade jag inga planer på morgondagen och de kommande dagarna. För en liten stund sen ringde Pernilla. Hon frågade om vi inte kan åka och paddla som vi funderat på en längre tid. Vi ska åka och paddla imorgon och vi har förmodligen paddlat klart på tisdagen någon gång. För en liten stund sen ringde de från Tallmo. Jag har jobb onsdag-torsdag.

Nu är planerna alltså i full gång för en lite längre paddeltur. Liite härligt:D Ett litet äventyr gör vardagen så mycket mer spännande och intressant. Att få testa sina gränser är alltid roligt. Jag har nog aldrig paddlat mer än en timme i sträck så armarna kommer nog att göra sig påminnda efter dessa två dagar. Men jag hoppas det är värt det.

Vad månne man behöver med sig på en sådan här utflykt? Tält, liggunderlag, sovsäck och ombyteskläder. Spritkök tänkte vi skippa och försöka överleva på torrskaffning.

ÖNSKA OSS LYCKA TILL FÖR DET LÄR VI NOG BEHÖVA!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till!

2010-07-25 @ 20:35:50
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0