sista dagen

Kunde inte sova inatt, detta beror dock inte på att jag skulle vara nervös. Nej, jag svettades som en gris och dessutom värker ena handen. Lyckades tydligen få den inflammerad av att spela volleyboll. Hur klen får man bli på en skala??

Nu försöker jag packa ihop mina saker men det går långsamt, boken jag läser nu lockar mycket mer. Om tre timmar hämtar jag pappsen från flyget och då bär det av hemåt.

Imorgon cykling 1½-2½h + löpning och på kvällen friidrottstävling(observera jag ska icke delta, jag ska leka arrangör)

Idrottsmassörer + massörer


Båda klasserna minus några som låg med krabbis

 

Lärargänget

Avslutningstårtorna och skumpan

 

Och så här såg vr första bastukväll ut. Endast två från vanliga massörslinjen och många idrottsmassörer som var med här har hoppat av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0