Varmt

Varmt är ordet som vilar på allas läppar just nu. Jag svettas konstant och får alldeles för lite vätska i mig. Idag borde jag också komma mig ut på en träning. Vet inte vad, hur långt eller hur länge så det känns en smula omotiverande. Vill bara krypa ihop i skoffan i källaren med en bra bok. Har kommit igång med Jean M Auels böcker nu igen har haft en ettårig paus från den tredje boken, men nu har jag läst över 150 sidor sen i lördags.

De senaste dagarna har vi varit i stan, på villan och i stan. Pappa hade läkartid igår på morgonen så då åkte vi till stan, uträttade en par ärenden och sedan iväg till villan. Han fick magnetröntgentid till idag och då åkte vi från villan. Dessutom ska pappa på en trerättersmiddag till Hunurinjärvi(osäker på stavningen där, också osäker på om det är i Oravais eller Härmä eller dylikt) och lämnar mig hungrandes(läs: fammo skickade med matpaket för en vecka) här hemma;)

Nej nu ska jag lyfta på min feta röv och göra något!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha... Det är tur att du har fammo som ser efter dig, hur sku du annars överleva?? ;)

2010-07-15 @ 10:36:49
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/
Postat av: sabsa

Nej, det skulle nog vara knapert. Jag har levt minst två veckor studieliv också på hennes mat :D

2010-07-15 @ 22:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0