I Kronoby

Nu är det lördag och jag har tillbringat nästan två dagar här. Igår morse steg jag upp tidigt för att baka Ooey Gooey-brownies för jag orkade inte med det på torsdagskvällen. Det blev riktigt lyckat, otroligt goda. Dock kan man inte äta så mycket, men det behöver ju inte vara så dåligt i sig:P

Jag funderade på om det är ett tecken på att man håller på att bli gammal då man håller på att köra ihjäl sig i ett försök att rädda en kaka man har på bilgolvet, som håller på att rasa iväg....

Igår kvälls var det tävling medeldistans-DM. Jag tyckte det gick helt okej. Löpningen kändes bra första två kilometerna, men då bommade jag friskt istället. Sedan blev jag lite trött, men då fick jag draghjälp. Dock hjälpte det föga eftersom jag ändå nästan blev sist. Nåja orka gräva ned sig för det, kommer nya tävlingar och nya år då jag kanske är i bättre skick. Jag kan ju skylla på att jag var och cyklade en halvtimme och tillbringade en timme i styrkesalen strax innan tävlingen;D

Idag har jag varit på långlänk med Eva, hela 1h45min höll vi ut. Vi suckade mest över hur illa ställt det är med kondisen och i hur mycket bättre skick vi var förra året. Det är inget annat att göra än att åka ut på nya länkar, efter en par månader har nog kondisen blivit bättre då...

Nu ska jag förmodligen bege mig ut i regnet för att heja på E då han ska springa löptest på Tössbacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0