Måndag

Det brukar ju höra till att man ska ogilla måndagar. Men denna har faktiskt inte varit så hemsk. Förutom väckningen då. Men försök väcka mig, vilken dag som helst, klockan kvart före 7 och jag blir lite småpurken(Läs: vänder mig och fräser något otydbart om hur mycket jag hatar morgnar).

Har haft hyfsat lite massage idag, enbart 3h45min och när jag slutar ska jag bege mig in mot centrum för att försöka fixa en klipptid åt mig. Förhoppningsvis får jag med detsamma, det brukar gå på den frissan. Hårläget är nog katastrofalt nu, klippte mig senast i januari tror jag.

Efter det ska jag försöka bege mig hemåt för att läsa det sista lilla inför tenten imorgon. Det brukar dock finnas så himla mycket roligt på stan att jag helt glömmer tiden.

Men nu ska jag massera de sista 45min för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0