Morgonstund

Har prov idag. 12.30 börjar jag. Hade sett fram emot sovmorgon och att kunna ta en lång natt för att ta igen all sömn jag missade i helgen. Gick och sova klcokan halv 10. Vaknade klockan 5 och funderade om jag försovit mig då jag ändå var så pigg. Lyckade i all fall somna om och sova till klockan sju. Efter det har jag legat och vänt och vridit mig, förmodligen slumrat lite emellan.

Steg upp halv nio utan att riktigt veta vad jag ska göra för att få tiden att gå. Tror jag ska se en film för att ta tankarna bort från provet vi har idag. Istället ska jag bara hoppas på att jag varit tillräckligt vaken under hela året så att jag kan det mesta någårlunda bra...

Imorgon har jag ledig dag, då ska jag skicka iväg pappsen och Sirkka på ett plan till Italien. Sedan har jag inga plander för hela dagen. Förmodligen blir det till att läsa lite anatomi till de kommande två veckornas prov. Egentligen skulle det smaka att åka hem men vi har två timmar betygsutdelning på torsdag så det måte jag väl vara med på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0