Tatuering

Har länge funderat över en tatuering, men jag har alltid lämnat i valet och kvalet. Det är ett så definitivt beslut på något sätt. Jag kommer aldrig få tillbaka huden på så sätt som den varit förut. Vill jag verkligen det? Om jag bestämmer mig för att det nog är värt det så uppstår nya frågor. Tänk om jag är allergisk och får samma reaktion som av hennatatueringen? Det vore inte roligt att leva med permanent! Var vill jag ha den? Vill jag att den ska synas? Vill jag kunna dölja den om nödvändigt? Kanske jag inte vill ha en tatuering då jag blir äldre? Eller kanske jag vill?

Det är svårt detta. Men nu har jag i alla fall bestämt mig att om det blir så blir det denna bild(vilken jag själv ritat) och det blir magen. Tatueringen kommer således att synas så länge jag känner att jag kan visa magen, men den kommer inte att synas på finare tillställningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0