Tosi huono olo

Hade skola idag, 07.45-14.00. Jag lade alarmet på typ kvart före sju och snoozade kanske en kvart på morgonen. Försökte stiga upp men det bara vinglade i huvudet. Tänkte att blodsockret nog är lågt så jag försökte ta mig till köket, men det svartnade för ögonen. Vaknade till liv en stund senare och försökte sitga upp igen, men det gick inte bättre så till sist kröp jag till kylskåpet för att få i mig lite saft. Försökte äta något men då började jag må otroligt dåligt så jag gav upp. Ringde skolan och sjukanmälde mig. Gick och la mig igen, klockan 12 öppnade jag ögonen igen och då kändes det bättre.

Nu är det helt okej men ja mår fortfarande dålig och har inte vågat lufta på mig något idag. Imorgon ska jag nog också ta det lugnt. Får sällskap imorgon, sen ska vi på lördagen ta oss ut till Lahdesjärvi ABC och bli upplockade av bussen påväg mot Hyvinkää och Kytäjä. Det nalkas JUKOLA, börjar nästan bli nervös. Skulle vilja att det gick bra, har endast en gång gått bra för mig på Jukola och det var första året jag var med för då var jag i fjärde laget och det var ingen press på. Har startat alla gånger jag varit med utom en(i Tammerfors). Det vill säga jag startat fyra gånger och sprungit en andra sträcka. I år sjätte året jag är med i rad så blir det en andra sträcka igen.

Nu ska jag lägga mig ner igen. Ansträngningen av att skriva mattade ut mig lite.

Kommentarer
Postat av: Linn

Krya på dej, det där lät int roligt. alls :P

2010-06-17 @ 21:05:27
Postat av: Elin

Hejsan, det var Frida Lönnberg som laga fläton :)

2010-06-17 @ 23:07:21
Postat av: sabsa

nu e ja int riktigt säker på att ja hänger med där?! Vilken fläta?

2010-06-18 @ 00:04:55
URL: http://sabsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0