Hej mitt vinterland

Vitsi de ha vari fint väder de senaste dagarna, man måste bara älska vintern såna dagar. Regn och rusk, snöstormar och kyla känns väldigt avlägsna. Hoppas nu bara att vädret fortsätter på detta vis tills jag åker till Danmark i slutet av mars.

Imorgon är det prov som gäller, spännande med tanke på att min läsning sträcker sig till det jag läste i bilen på väg till Vuokatti och det jag läste på fredagskvällen där. Det är en enorm summa på hela två timmar eller dylikt. Nåjaa, vettja det löser sig på nåt vis:) Det gör det alltid.

Imorgon får jag också celebert besök av en viss pojkvän, kan knappt bärga mig, det är en stund sen senast nu igen. Tror att jag såg honom senast typ för en och en halv vecka sen. Och efter de några få timmar han är här på visit blir det en ännu längre paus, man går ju sönder för mindre :(

Nu är det oth som gäller och sen natten, en fin sång från One Tree Hill för att hedra den, förmodligen, bästa tv-serien i världen


Och förstås ska ju texten med, som vanligt:)

Mmm
I'm the girl with the best intentions
Something I should probably mention

I like to get just what I paid for
Though I pay and I get and I pay and I want some more
More
More

And I want something that I want
Something I tell myself I need
Something that I want
I need everything I see

I'm a girl who's got a notion
I'm a gonna show you my magic potion

I could shop 'til I drop right to the floor
And I get right up and I want some more
More
More

And I want something that I want
Something I tell myself I need
Something that I want
I need everything I see

And I want something that I want
Something I tell myself I need
Something that I want
I need everything I see

Something I want
Something I tell myself I need
Something I want
I need everything I see

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0