Måndag

Tidig väckning idag, alltför tidig... Iväg till skolan, en viss känsla av förnöjsamhet infann sig dock under promenaden dit eftersom solen sken och klockan var bara sju. Det blev en rätt tuff dag, med 4,75h ren massagetid. Hade planerat in en en timmes massage efter skolan för att vårda om mina vader som verkligen lider för tillfället. Men nej, det nöjet skulle jag inte få. Lärarna tog bort min bokning. Ibland blir man bitter :(

Promenaden hem var ganska slaskig, men solen värmde skönt så jag njöt i alla fall^^ Nu börjar det snart bli dags att krypa under täcket och sluta mina blå. Nya tag till imorgon. Snart är det över, har passerat 200h massagetimmar nu och det känns som om man börjar se slutet närma sig:)

Dagens låt kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0