Och så var det dags igen

En ny dag betyder ju förstås en ny "dagens låt" (hade dock så många inlägg med det namnet så jag tänkte jag skulle variera mig lite). Har lyssnat på en par låtar på repeat i flera veckor redan och trodde verkligen jag hade publicerat, det visade sig vara ett felaktigt antagande så nu ska jag gottgöra detta med att publicera den ena idag istället. Förstås är musiken på ett inveklat sätt, men ändå, inspirerad av One Tree Hill.

Jag talar mycket om One Tree Hill eller OTH som jag och x antal andra kallar det eftersom det är snabbare att säga och vi är ju för det här med att göra saker och ting snabbt och effektivt! Så nu ska jag visa de (förhoppningsvis inte så många) ovetande själarna vad det är.

Hoppas jag får nån att börja titta:)

Det är så att om jag finner en låt jag gillar letar jag upp den och sedan letar jag upp mera sånger av den artisten och för det mesta visar det sig att de är bra..:)

Nåja över till dagens låt då härmed presenterar jag Jack's Mannquin med låten Dark Blue


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0