Lördag

Var ute igår och vi hade skitkul:) De va jag, Anna, Charlotte och Mari som möttes upp på liljansberget och drack ett glas vin innan vi knallade iväg till NH för en öl. Där träffade vi Tobbe och Jakob. Jag drack Guiness för första gången och fastnade väl inte helt för sorten, kanske man vänjer sig. Positivt var ju att det tog länge att dricka upp;) Men de e nog inget jag nånsin haft problem med heller.
Plötsligt kom det in en tre-fyra grönklädda män på NH, jag kollade ganska långt efter dom. Tyckte det var lite osmakligt med små kalsonger och bara ben på dessa män. Grönfärgade ben dessutom! Sen visade det sig att jag kände dom och att de är från Finland :P Ska man sjunka genom jorden eller vad? ;D
Gick hem någorlunda i tid i alla fall och, tyvärr, vaknade jag upp med något tjock hals och en tryckande känsla i mitt huvud. Och jag lovar, jag är INTE bakis! Så det är väl att dricka mycket varmt nu och försöka ta det lugnt. Ikväll blir det pizza på Teg och sedan bio med Harry P :D

Även om jag trivs väldigt bra här i Umeå så kan jag inte annat än längta hem. Jag vill att det ska vara tre veckor fram i tiden nu så jag får åka hem på läger (och äta julstjärnor!;D). Det ska bli skönt att absolut inte behöva tänka på annat än träna, äta och sova under några veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0